Wednesday, February 4, 2015

Architects Under Big 3 #58 Patriot Negri, Aszafaika Ladidinanda, Dany Nugroho & Hastito Rahmadhika

[Scroll down for english version]

Architects Under Big 3 #58 Patriot Negri , Aszafaika Ladidinanda, Dany Nugroho & Hastito Rahmadhika
"Blending The Ideas"
Ada 3 sayembara yang akan kami jelaskan dalam AUB #58 kali ini, yakni FuturArc pada Student Category dengan judul Habit(at) River (2013), Sinarmasland Young Architect  kategori Masterplan (2014) dan FuturArc dengan judul Repeat (2015) yang akan diumumkan pemenangnya pada Maret 2015.


Sebagian besar dari kompetisi yang pernah kami ikuti adalah mengenai kawasan, dan kami ingin membagi pengalaman kami dalam mengikuti sayembara sebagai sebuah tim, tentang bagaimana kami harus menyatukan ide dari pikiran masing masing  menjadi sebuah konsep.

Salam,
Egi, Faika, Dany, Tito dan Ridwan

Tentang Egi, Faika, Dany, Tito dan Ridwan :
Egi, Faika, Dany, Tito dan Ridwan merupakan mahasiswa ITB angkatan 2009 yang menyelesaikan studi pada tahun 2013. Egi, Faika, Dany dan Tito saat ini masih meneruskan studi Magister Arsitektur nya di ITB dan Ridwan saat ini bekerja di East 9 yang berlokasi di Singapura.

 [English Version]

Architects Under Big 3 #58 Patriot Negri , Aszafaika Ladidinanda, Dany Nugroho & Hastito Rahmadhika
"Blending The Ideas"

There are 3 competitions which we will describe in AUB # 58 this time, there are FuturArc on Student Category with the title of Habit (at) River (2013), Sinarmasland Young Architect category Masterplan (2014) and FuturArc with Repeat title (2015) which will be announced the winner in March 2015.

Most of the competition we ever follow having a Regional development as the basic concept, and we wanted to share our experience in following the contest as a team, about how we should blend the ideas of the mind of each into a one concept.

Regards,
Egi, Faika, Dany, Tito and Ridwan


About Egi, Faika, Dany, Tito and Ridwan :
Egi, Faika, Dany, Tito and Ridwan are an ITB (Institut Teknologi Bandung) students class of 2009 who completed the study in 2013. Egi, Faika, Dany and Tito is still continuing his studies in the Master of Architecture in ITB and Ridwan currently working in East 9 which is located in Singapore .

No comments:

Post a Comment